Geplaatst op
Sommige bedrijven hanteren al bedrijfskleding elke doordeweekse dag op de werkvloer. Dit soort bedrijfskleding heeft zo zijn voor- en nadelen. Sportshirts bedrukken en dan aan de medewerkers meegeven om in een vrije tijd te gebruiken heeft ook zo zijn voor- en nadelen. In deze blog gaan we het hierover hebben.
Meer verbintenis met het bedrijf
Als jij je werknemers producten geeft die geassocieerd zijn aan het bedrijf waarin zij werken, dan krijgen ze een hechtere band met het bedrijf, zo blijkt uit onderzoek. Zo geldt dat ook voor sportshirts. Zeker als iemand de sportshirts wat vaker draagt, omdat hij misschien wat vaker sport. Als iemand begint over wat er op zijn shirt staat, dan zal hij merken dat hij met enthousiasme over het bedrijf gaat praten. Wanneer een werknemer met enthousiasme over het bedrijf gaat praten, beseft hij zich eerder dat hij een erg goede connectie voelt met het bedrijf.
Wordt zelden gedragen in sommige gevallen
Sportshirts kunnen zelden gedragen worden om verschillende redenen. Dat kan komen omdat de werknemers over het algemeen gewoon niet zoveel sporten of het kan komen, omdat de kwaliteit van zelf gedrukte shirts als laag wordt gezien door de meeste mensen. Als jij sportshirts laat bedrukken laat dat dan doen met goede kwaliteit, zodat het daar niet aan kan liggen. Wij raden aktieshirts.nl aan uit persoonlijke ervaring.
Je maakt reclame
Als jij ervoor kan zorgen dat je werknemers met kleding of spullen met het logo van je bedrijf gaan lopen dan zal dat ervoor zorgen dat mensen dit kunnen zien. In sommige gevallen zul je zelfs hebben dat als bijvoorbeeld een werknemer van jou met een shirt loopt van jouw bedrijf dat een werkzoekende hem misschien aanspreekt. Maar als dat niet gebeurt dan is er altijd een element van onbewuste marketing bij het vertonen van logo’s. Dat geldt dus ook bij het vertonen van logo’s op sportshirts.